آتــریـسـاآتــریـسـا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامان مهسـامامان مهسـا، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره
بابا مرتضـیبابا مرتضـی، تا این لحظه: 41 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

روزای دوسـت داشـتـنــی آتــریـســا جـون

بــرف بـازی ...

1392/11/28 2:16
1,337 بازدید
اشتراک گذاری

جالب بود و جای تعجب تعجب چون توی مازندران که برف نمیزنه بعد از 30 سال ، سال 86

یه دفعه برف اومد و الانم بعد از 6 سال 2 باره برف اومد و اولین باری بود که تو با دستای

خودت برف رو لمس میکردی و خیلی ذوق کردی قلب

 

ا

ا

 

منظره ی جالب و زیباییه چون هیچ وقت برف و دریا با هم نبودن جدیدنا برف داره دریای

ما رو سوپرایز میکنه فکر کنم عاشقش شده زبان

 

ا

 

آتریسا و آیناز کوچولو قلب

 

 

اینم از آدم برفی که منو و آتریسا درستش کردیم نیشخند

 

 

اینم عکس سمه ( سگ آتریسا ) ولی آتریسا خیلی ازش میترسه و اصلا سمتش نمیره استرس

 

 ا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان شیما
28 بهمن 92 9:50
ممنون که بهمون سر زدیدولی گول میدم یه جوری بخولمت تموم نشیلینکی دوست من
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
خواهش میشه عزیزم چشــمـ
آدرینا
28 بهمن 92 11:12
ای جووووووونم حسابی کیف کردیا
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
آره خاله جون خیلی بهم خوش گذشت
پریسا مامان کیان
29 بهمن 92 9:53
سلاااااااااام به اتریسای زیبا و خاله مهربونش. ممنون که بهمون سر زدید. من لینکتون کردم. انشالله سر فرصت میام همه وبلاگتون رو میخونم. امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم.
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از لطفتون منم لینکتون کردم
مامان فتانه
29 بهمن 92 10:22
عزیزم چه دختر نازی دارین اگه اشتباه نکرده باشم از ساری هستین ما هم از ساری هستیم خوشحال میشم به ما سر بزنید
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
سلام فتانه جون آره هم استانی هستیم اما ما مال فریدونکناریم مرسی از اینکه بهمون سر زدین
مامی آتریسا جون
29 بهمن 92 11:21
وای خدایا دریا و برف خیلی باحالهآتریسا جون خیلی کیف داد مگه نه عکس هایی که گذاشتین خیلی خوشگل ان
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
آره خاله جون واقعا بهمون خوش گذشت مرسی خاله لطف داری
الهه مامان آرمین
29 بهمن 92 11:38
ماشالا چه عکسای خوشگلی چه بوتای شیکی خیلی ناناسی عزیزم
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
مرسی خاله جون چشماتون قشنگ میبینه
مامان خانمی
29 بهمن 92 13:18
هه هه هه چه آدم برفیای باهالی خب والا منم از اون سگه میترسم چه برسه به آتریسا جون
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
ا سگ خوبیه ولی فقط یه خورده وحشیه مرسی عزیزم
مامان شیما
29 بهمن 92 20:30
من که اومدم ادرس درست سرکارم گذاشتی
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
ا نه بخدا اول خراب بود ولی الان خوبه
مامان محمدصدرا
30 بهمن 92 8:05
هزارماشاالله به این دختر ناز. واقعا از دیدن عکسها لذت بردم فوق العاده بودن
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری
مامان شیما
30 بهمن 92 9:53
ممنون که بهمون سر زدید دوست خوبم راستی با اجازتون از عکسای اتریسا جون کپی برداری کردم خودش دوست داشتنی به من چه تقصیر من نیست
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
خواهش میشه قابل شما رو نداره مرسی عزیزم لطف داری
مامان نی نی
30 بهمن 92 15:15
وای ای جونم خوش به حالت خاله جون به جای ما هم برف بازی می کردی خب
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
آتریسا بجای همه دوستاش برف بازی کرد اما برف دیگه تموم شد فقط 3 روز برف اومد
مامان فتانه
30 بهمن 92 22:10
Khanumi ma shomaro linkidim
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
مرسی عزیزم منم آیلین جونو لینک کردم
سمیرا
1 اسفند 92 9:44
آتریسا جون چه آدم برفی خوشگلی درست کردین
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
مرسی خاله جون چشمات خوشگل میبینه
مامان خانمی
1 اسفند 92 22:58
سلام عزیزم اگه خدا بخاد زایمانم اردیبهشته وای پس کی اردیبهشت میاد؟
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
ای جـان خواهر زاده ی منم اردیبهشت به دنیا میاد عجله نداشته باش عزیزم 6 ماه که گذشت یواش یواش به اردیبهشت هم میرسیم
مينا مامان اميرعلي
2 اسفند 92 10:17
سلام خانومي.ممنون كه به ما سر زدين.البته كه دوست دارم لينكم كنيد.وبلاگ دختر خوبتون به لينك دوستان اميرعلي اضافه شد.
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از محبتت امیرعلی جونم لینک شد
مادر اميرين
4 اسفند 92 16:17
سلام خاله اتريسا منزل نو مبارك ماشالا تو اين مدت كه نبودين دخترمون بزرگ شده منم هستم فقط ادرسم و عوض كردم
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از محبتت آها که اینطور اولش شک داشتم که خودت باشی یا نه ولی الان مطمئن شدم
امیرمحمد
8 خرداد 93 19:08
خوش به حالت آتریسا