آتــریـسـاآتــریـسـا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
مامان مهسـامامان مهسـا، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
بابا مرتضـیبابا مرتضـی، تا این لحظه: 41 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

روزای دوسـت داشـتـنــی آتــریـســا جـون

آتریسا و ثنا

1392/12/3 12:46
1,633 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب شام بودیم مهمونی خونه خاله محبوبه ی من 

 

اینم از عکسای آتریسا و ثنای شیطون

 

هر چی سعی کردم یه عکس قشنگ از تو و ثنا بگیرم نشد از بس که ثنا وول میخورد منتظر

 

ا

 

ابراز علاقه ی آتریسا به ثنا قلب

 

 

ای شیطون آخر نذاشتی یه عکس درست و درمون ازت بگیرم کلافه

 

 

الهی من فدای اینطور نگاه کردنات بشم بغل

 

 

اینم از آخر شب ، از خونه ی خاله تا خونه ی ما 40 دقیقه راهه تو هم دقیقا همین که به شهرمون

 

رسیدی لج کردی و میگفتی بریم پارک هر چقدر هم ما میگفتیم که باشه فردا میریم الان خسته ایم


تو میگفتی نه تورو خدا همین الان بریم ، آخرشم انقدر زبون ریختی که پدرجون بیچاره دلش نیومد

 

رو حرف تو حرف بزنه و تو رو برد پارک ، برای اینکه به این پارک بیایم تو و پدرجون یه اسم رمزی


گذاشتین اونم اینه که میگی بریم سبز و زرد و نارنجی ( رنگ تاب و سرسره رو میگی نیشخند ابله )

 

 

به هر چی که میرسیدی خودت مدل میدادی و میگفتی خاله اینجا ازم عکس بگیر زبان

 

ا

ا

ا

 

اینجا هم دیگه آخرشه که خودت خسته شدی و فرار کردی از عکس گرفتن خوشمزه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان خانمی
3 اسفند 92 12:16
ایشالله همیشه شاد باشی وروجک
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
ممنون مامان خانمی
مينا مامان اميرعلي
3 اسفند 92 18:10
سلام ايشالله كه هميشه سلامت باشي آتريساجون......... چه خوبه كه با دوستات مثل ثنا خوب هستي
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
سلام خاله جونم ممنون از محبتت
مامان نی نی
3 اسفند 92 21:53
انشاالله که ایلیا جونم به سلامتی دنیا بیاد
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان نی نی
3 اسفند 92 22:23
بله عزیزم این کد رو امتحان کنید چون ادامه ش کد ریزش پاپیون هم بود نمی دونم کامل گذاشتم یا نه کد آهنگ
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
کدوم کد اینجا که کدی نیست عزیزم
مامان نی نی
4 اسفند 92 13:55
ای وای من که گذاشته بودم به جای نمایش خود کد نوشته کد آهنگ لطفا یه آدرس ایمیل بدید تا براتون ایمیل کنم البته خودتون هم می تونید توی گوگل سرچ کنید "لالایی چرا و چیه" بعدا کدی رو که میده بذارید تو تنظیمات وبلاگ
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
اشکال نداره عزیزم توی گوگل سرچ کردم اما اصلا بالا نمیاره
مامی آتریسا جون
4 اسفند 92 20:37
سلام به آتریسای خوشگلم فداش که بلده چه مدلی عکس بگیره
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
سلام خاله جون مرسی لطف داری
مامان نی نی
5 اسفند 92 15:04
عزیزم یه سر به ایمیلت بزن نمی دونم درست ارسال شد یا نه
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
آره عزیزم اومد واقعا مرسی از لطفت
مامان فتانه
5 اسفند 92 17:46
همیشه به گشت عزیزم...خیلی عکسا ناز شده
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
مرسی گلم لطف داری
fatima
5 اسفند 92 23:28
vooowwwwwww ch axaye khojmeli emshab say mikonam ap konam
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
اهوم آفرین خوبه مرسـی عسیســـــمـ
`yasser`
6 اسفند 92 11:19
سلام خواهش عموی گلم مواظب خودت باشی عزیـــــزم
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
بـاشه عمو جون ممنون
مامان خانمی
7 اسفند 92 12:56
سلام خاله سپیده ممنون بابت محبتت ما مطلب جدید میخایم
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
سلام خاله جونی خب من مطلب جدید از کجا پیدا کنم ؟ چشــمـ
افسانه مامان آرتان
7 اسفند 92 23:16
سلام خوبی خانومی براتون عکسای آرتانو گذاشتم دوست داشتین سر بزنین
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
چشم عزیزم حتما ، الان میام
افسانه مامان آرتان
7 اسفند 92 23:18
خانومی یه سوال پوره سیب زمسن چطوری درس میشه آرتان دقیقا 6اسفند شش ماهش تموم شده
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
میگم بهت عزیزم
مامان شیما
8 اسفند 92 9:55
سلام دوست من خوبی ماشالله به این دخمل ناز
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
سلام خاله جون مرسی از لطفت
مينا مامان اميرعلي
8 اسفند 92 13:17
سلام عزيزم ممنون ميشم يه سري به وبلاگ اميرعلي بزنيد و ابه سيسمونيش نظر بدهيد
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
چشم عزیزم الان میام
آدرینا
8 اسفند 92 15:58
آدرینا
8 اسفند 92 16:11
خصوصی
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
باشه عزیزم
آتریسا جون
10 اسفند 92 12:25
آتریسا جون به جشن دندونی من سر نزدی که
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
شرمنده عزیزم 2 روزی بود که توی نت نیومده بودم ، الان میام