آتــریـسـاآتــریـسـا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
مامان مهسـامامان مهسـا، تا این لحظه: 39 سال و 3 روز سن داره
بابا مرتضـیبابا مرتضـی، تا این لحظه: 41 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

روزای دوسـت داشـتـنــی آتــریـســا جـون

سیستم ندارم ...

1392/11/19 17:48
1,155 بازدید
اشتراک گذاری
 

یه سلام گرم زمستونی به تمام دوستای گل و دوست داشتنی آتریسا خانوم 

 

خیلی خیلی شرمنده ام که نمیتونم بهتون سر بزنم راستشو بخواین من سیستمم ۲ ماهه که خرابه و معلوم نیست

که کی خوب بشه اما هروقت که کافی نت رفتم حتما بهتون سر میزنم شما هم منو فراموش نکنینا الانم دارم

از کافی نت آپ میکنم ... دوستـــــــــتون دارم یه عالــمـه  

 

راستی تورو خدا دعا کنین     هر چه زودتر کامپیوترم خوب بشه دارم دیوونه میشم         

 

 

هورااااااااااااااااااا  اولــ شــــــــدمـ

 

ممنون از دوستایی که منو تو مسابقه جشنواره زمستانی همراهی کردن ...

 

اینم جایزه آتریسا جون

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)