آتــریـسـاآتــریـسـا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامان مهسـامامان مهسـا، تا این لحظه: 39 سال و 6 روز سن داره
بابا مرتضـیبابا مرتضـی42 سالگیت مبارک

روزای دوسـت داشـتـنــی آتــریـســا جـون

Happy Valentain

1392/11/25 15:42
900 بازدید
اشتراک گذاری

اگـه شـکـلات بـودی شـیـریـن تـریـن بـودی 

 

اگـه عـروسـک بـودی بـغـلـی تـریـن بـودی 

 

اگـه شـمـع بـودی روشـن تـریـن بـودی

 

و تـا زمـانـی کـه دوسـت مـنـی عـزیـزتـریـنـی

 

ولـنـتـــایـنـتـون مـبــــــارکـــــ دوسـتـای گـلـم ... قلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

گروه طراحی سیاه و سفید
25 بهمن 92 16:10
به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای بکنی با عکس نی نی خوشملت بدو بیا سیاه و سفید به ده نفر طراحی رایگان انجام میده نفر اول قالب با عکس دلخواه رایگان نفر دوم اسلایدر شو بالای وبلاگ با عکس دلخواه 8نفر دیگر تقویم با عکس دلخواه هدیه میده هاا بدو بیا تا دیر نشده یه سر بزن دست خالی نمیری
گروه طراحی سیاه و سفید
25 بهمن 92 16:28
سلام شما دومین نفر هستین عکس نی نی تون براتون اسلایدر شو درس میکنم فردا آماده میشه برای ارتباط با ما در یاهو ramin_9515
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
ممنون
گروه طراحی سیاه و سفید
25 بهمن 92 16:51
مشکلی نیس من خودم عکس رو از وبلاگتون بمیدارم فردا ایشاالله آماده میشه ..فقط مشتری یادتون نره برامون پیدا کنید
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
چـشـــــم
آدرینا
25 بهمن 92 18:42
سلام عزیزم . دخملی شمام خیلی نازه من با افتخار لینکتون کردم
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
ممنون از محبتتون عزیزم شما هم لینک شدین
مامان خانمی
25 بهمن 92 19:07
سلام عزیزم ممنون که محمد سجاد من سر میزنی من لینکتون کردم که خاله محمدسجاد من هم بشین
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
مرسی گلم حتما خالش میشم من نی نی ها رو خیلی دوست دارم منم لینکتون کردم
سمیرا
26 بهمن 92 10:30
happy valentine
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
ممنون گلم
مامان محمد ماهان جونی
26 بهمن 92 15:18
سلام خاله مهسا ممنون که به ما سر زدید راستی چه دخمله نازی دارید خدا حفظش کنه ما شا الله خیلی خوشگله منم خوشحالم که آتریسا ی نازم رو لینک کنم چون محمد ماهان اصلا تا به حال دوست دختر نداشت
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از محبتتون آخی چه بامزه پس من اولین دوست دختر محمد ماهان جون هستم لینک شدین
الهه مامان آرمین
26 بهمن 92 15:27
سلام من لینکتون کردم. خوشحال میشم بهمون سر بزنید
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از محبتت
مامی آتریسا جون
26 بهمن 92 16:04
سلام به شما دوست عزیز و آتریسا جون خوشگل، خیلی خوشحال شدم که به ما سر زدین وب خوشگل آتریسا جون رو لینک کردم تا بیشتر بهتون سر بزنم
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از محبتت خیلی خوشحال شدم منم آتریسا جون نازمو لینک کردم
مامان درسا
27 بهمن 92 1:38
سلام عزیزم مرسی بهمون سر زدید.با افتخار لینک شدید.
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از محبتت درسـا جونم لینک شـــــد
مامان شیما
27 بهمن 92 11:52
وای وای وای تو چقد نازی اجازه هست بخولمت ایا پیش مام بیا
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
هی وای نه اگه منو بخولی که دیگه تموم میشم شوخـیــــــــدم اگه دوست داشتی بخور
مامان کوثری
27 بهمن 92 15:52
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین کارت طراحی و چاپ پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت http://tempari.blogfa.com طرح های متفاوت و زیبا
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
ا شما که وبتون پاک شدست
گروه طراحی سیاه و سفید
27 بهمن 92 18:55
باعرض سلام بله طراحی شما آماده هستش کد اسلایدر شو به زودی تحویل شما داده خواهد شد
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
ممنون
fatima
27 بهمن 92 20:51
ok ajijam dorostesh kardam
خـالـه سـپـیـده
پاسخ
ممنون عسیسم
مامان محمدصدرا
30 بهمن 92 8:07
الهههههههههههههههههههی هزارماشاالله